HIIT- magas intenzitású intervall trénin

A HIIT, azaz magas intenzitású intervall tréning, a jó állóképességgel rendelkező vendégeim edzésprogramjában kap helyet. Ez igazából cardio edzés, csak magasabb szinten.

Személyi edzőként felkészítelek egy kemény edzésre, amilyenen még nem vettél részt!

Fejleszti a szív- és keringési rendszert, fokozza a zsírégetést, amellyel erősebb, karcsúbb, egészségesebb testünk lehet. Az aerob állóképesség mellett, az anaerob állóképességet is fejleszti.

A HIIT edzések népszerűsége annak köszönhető, hogy az edzések rövidek, de annál intenzívebbek. Intervallumok váltják egymást, a maximális intenzitású munkát pihenő követi, amely pihenő is aktívan telik. Nem engedjük teljesen megnyugodni a pulzust.
A High Intensity Intervall Tréning kulcsa a maximális intenzitásban rejlik. Csak akkor hozza meg a várt eredményt, ha a tőlünk telhető legtöbbet hozzuk ki magunkból a "munka" fázis során. Egy rövid HIIT tréning felér egy óra steady-state (alacsony intenzitású, hosszú időn keresztül fent tartható) edzéssel!

Személyi edzőként, minden adatodat kontrolálok edzésed közben!

Még egy plusz, ami a HIIT mellett szól, ez pedig nem más, mint az úgynevezett "utóégető hatás". Egy magas intenzitású intervall tréning után, az anyagcsere egész napra magasabb szintre kapcsol. Kutatások szerint, ez a magasabb anyagcsere szint kimutatható akár 48 óra elteltével is.

HIIT edzéseket a Personal Gym privát edzőteremben, szabadtéren és otthonodban is tartok.

Amennyiben személyi edző nélkül szeretnél HIIT edzéseket végezni javaslom a Polar óra beszerzését.