Táplálkozási tanácsok személyi edződtől

Táplálkozási tanácsok.

A személyi edződtől táplálkozási tanácsokat és étrendi ajánlást is kapsz. Nem hagy magadra a diéták útvesztőjében, segíti kialakítani az egészséges és céljaidnak megfelelő étrendet. Személyi edzéseken az étkezésed is folyamatosan felügyelve van. Fordulj személyi edződhöz bizalommal, ha kérdésed van.

Rengeted újabbnál újabb "csodabogyók" látnak napvilágot, nem beszélve a diétákról, melyek 3 nap alatt mínusz 6 kg-ot ígérnek. Szinte mind, egytől egyig kipróbálásra kerülnek, anélkül, hogy tudnánk mekkora kárt okozunk anyagcserénknek. Az ész nélküli koplalás vagy a szénhidrát túlzott megvonásával járó diéták, olyan nem kívánt változásokat okoznak szervezetünkben, melyek miatt később akár több hónapba is kerülhet az alapanyagcsere működésének visszaállítása. Személyi edzőként óva intelek az ilyen és hasonló megoldásoktól.

Energiaszükségletünk meghatározásához több tényezőt is figyelembe kell venni. Fizikai aktivitás időtartama, intenzitása, zsírmentes testtömeg, életkor, nem (alapanyagcsere kalóriaszükséglete, sőt, az időjárás is befolyásoló tényező) Mivel igen sok összetevőből áll az egyén energiaszükséglete, a diétás étrend személyre szabott kell legyen. Nincsen mindenkinél működő diéta. Egyre több helyen hozzájuthatunk alapanyagcsere kalkulátorhoz, de mint láthatjuk ez a kalkulátor kevés. Ennél több értékre van szükségünk.

Az energiaszükséglet fedezéséül szolgáló makrotápanyagok helyes megválasztása is döntő fontosságú.

Ne feledd! A testformálásod sikere 70%-ban a táplálkozásodon múlik! Nagyon fontos, hogy kövesd személyi edződ ajánlását, mert nincsen az a tömegnövelő vagy test súly csökkentő edzésprogram, mely megfelelő táplálkozás nélkül célra vezető lenne!

Személyi edződ kiszámolja a testsúlyodnak és céljaidnak megfelelő mennyiségű makrotápanyag bevitelt, mely egészséges mértékű tömegnövelést, vagy fogyást indít el és tart fent.

 

 

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: