Milyen hosszú egy személyi edzés a Personal Gymben?

személyi edzés1

A személyi edzés időtartama, 1 óra. Az egy órába, akár kezdő, akár középhaladó-haladó vagy, bele kell férjen az edzésed. Kivételt képez el alól, ha sportoló vagy és versenyre készülsz.

Heti 3 vagy több edzés nappal, osztott edzés tervvel, nem kell, hogy órákat tölts el az edzőteremben. Ha így teszel, valami nincsen rendben a programoddal.

Mik lehetnek a hibák?
- Nagy divat az edzéseken, akár futás közben (?) képet készíteni magunkról és feltölteni közösségi oldalakra, hogy ismerőseink tudják, edzésünk van. Rengeteg hasznos időt vesz el tőlünk. Ismerőseink enélkül is észre fogják venni a változást testünkön.
- Ész nélküli kardiózás is nagyon menő, azon hölgyek körében, akik fogyni szeretnének. Felesleges és sok esetben a várt siker is elmarad.
- Klub délután! Klassz a haverokkal és barátnőkkel beszélgetni, de ne menjen az edzéseink rovására.
A személyi edzővel vezetett személyi edzés nem felesleges időtöltés, mint sok esetben a segítség nélkül végrehajtott edzések. Az 1 órás edzés alatt, egy megfelelő intenzitású, célodat szem előtt tartó és hatékonyan összeállított edzéstervet követsz.

Mint az oldal kezdetén írtam, a személyedző által összeírt 1 órás edzések abban az esetben kevesek, ha profi sportoló vagy. Nagy sportolóinknak kevés az 1 óra. Ők nem napi 1 órát edzenek.
Fontos kérdés még az is, hogy hetente mennyit kell edzeni? - Az edzések sűrűsége függ a kitűzött céloktól, az edzések intenzitásától, természetesen az életviteltől is. Azonban mindezeket figyelembe véve, a heti minimum 3 edzés lehet eredményes, legyen a célod akár az egészség megtartása, fogyás, kondíció növelése. Személyi edződ javaslatot tesz akár a napszakokra bontott edzésekre is.
Az első személyi edzés alkalmával elmondod céljaidat és az edzésre szánt idődet a személyi edződnek és ő ezek figyelembe vételével állítja össze a személyi edzésed edzéstervét.

 

 

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: