Tömegnövelés

tömegnövelésA tömegnövelés legfőképp a férfiak céljai közt szerepel. A testsúly növelése, mint a fogyásnál, úgy itt sem mindegy, hogy a test zsírtartalmának, vagy az izom tömegének növekedése adja a test plusz súlyát. Személyi edződ által megfelelően összeállított  táplálkozás és edzésprogram tudja csak a várt sikert meghozni. Elég, ha csak az egyikben hibádzik valami és az edzéssel töltött idő, tényleg csak időtöltés lesz.

  • Nem megfelelő táplálkozás mellett, nem lehet izomtömeg növekedésre számítani, de a test zsírtömege nőni fog.
  • Nem megfelelő edzésprogram mellett, nem lehet izomtömeg növekedésre számítani.

Izomtömeget növelni súlyok emelésével lehet. Azonban azt sokan elfelejtik, hogy erős házat, csak erős alapra lehet építeni. Mit is jelent ez?

  • Elsősorban a törzs izmait kell megerősíteni
  • A stabilizáló izmokat kell erősíteni a mozgató izmok fejlesztése előtt
  • Nem szabad elfeledkezni az ízületek mozgékonyságáról. Az ízületi mozgékonyság férfiaknál 20 éves kortól, nőknél 25 éves kortól csökken. Fejleszteni kell az ízületek mozgékonyságát/hajlékonyságát.
  • Inak és ínszalagok! Komoly sérüléseket kerülhetünk el az inak erősítésével.

A személyi edzéseken, az edzés és táplálkozási programod ezek figyelembe vételével vannak összeállítva, amelyeket személyi edződ erőszintednek és céljaidnak figyelembevételével személyre szabottan végez el.

Tömegnövelésnél nagy segítségedre lehetnek a táplálékkiegészítők, melyeket akár online, akár személyesen is meg tudsz vásárolni az üzletekben. A 3 legismertebb márka itthon: BioTech; Scitec Nutrition; Peak. Természetesen más cégek termékei is segíthetik a tömegnövelés célodat. Itt nézz körül és ha úgy érzed szükséged van táplálékkiegészítőre, válassz magadnak egy célkitűzésednek megfelelőt.

 

 

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: