Diétagyilkos élelmiszerek, amelyekre lehet nem is gondoltál!

Lehet nem is gondolnád ezekről az élelmiszerekről, de valójában nem segítik előre a diétádat! Van, amitől érdemes teljesen megválni és van, aminek fogyasztását elég csökkenteni. Nézzük, melyek is ezek!

Diétagyilkos ételek és italok

  1. Reggeliző pelyhek, müzlik

    Ha egyáltalán tudatosan szánunk időt a reggelire – ami kifejezetten fontos alapja egy kiegyensúlyozott ètrendnek -, akkor ezek a pelyhek és müzlik nem a legkedvezőbb alternatívák számunkra! Nem tagadom, hogy szinte egytől egyig nagyon finomak, viszont óriási mértékben tele vannak fehér cukorral, az ízfokozókról és adalékanyagokról nem is beszélve! Így aztán amilyen gyorsan megdobják a vércukorszintedet, az olyan gyorsan le is esik és újra éhes leszel!
    Tipp: válaszd helyettük a natúr zabpelyhet, gyümölcsökkel, mézzel, natúr joghurttal ízesítve.

  2. Light, Fit élelmiszerek

    Lehet, hogy egyes ételek például zsírszegények, viszont a csökkentett zsírt más adalékanyagokkal sőt, sok esetben cukorral pótolják, így bár zsírszegények lesznek, de szénhidrát tartalmuk az egekbe szökik, ami nem túl kedvező!
    Tipp: vizsgáld meg a csomagolás hátulján az energia táblázatot! Érdemes a light és a sima termékeket összehasonlítani!

  3. Energiaszegény italok, ízesített vizek

    Diéta szempontjából kedvezőek lehetnek az ilyen italok, mivel édesítőszerekkel készülnek, amelyek  egyáltalán nem, vagy csak kis mértékben tartalmaznak szénhidrátot. Azonban a szervezetet becsapják, inzulintermelésre késztetik, ezzel pedig még jobban és jobban kívánjuk az édes ízt!

  4. Gyümölcsök

    Nem vitás, hogy nagyon hasznosak! Vitamin és rost források. A délutáni, esti órákban azonban már nem ajánlott a fogyasztásuk, hiszen a szervezet nem hasznosítja, hanem elraktározza a bennük lévő gyümölcscukrot (fruktóz).
    Tipp: Délelőtti órákban illetve edzés előtt kiváló energiaforrás, edzés után pedig a glikogén raktárak feltöltésével segítik a gyors regenerálódást.

  5. Aszalt gyümölcsök

    A gyümölcsökhöz hasonlóan kiváló energiaforrások, de éppen ezért vigyázni kell velük! Nagyon magas a cukortartalmuk!

  6. Alkohol

    Legtöbben tisztában vagyunk vele, hogy bizony az alkoholok rengeteg kalóriát tartalmaznak! Első sorban az ízesített, égetett szeszek, a koktélok és az édes borok, pezsgők!
    Tipp: ezek helyett érdemes inkább száraz bort (főleg fehéret), koktélok közül pedig mojitot vagy Bloody Maryt választani! Forrás: fitnesslife

    Personal Gym, privát edzőterem amiben segítségedre lehet:

    Budapest legfelszereltebb privát edzőterme

    Kizárólag profi edzőtermi eszközpark

    Teljes légkondicionálás

    Kizárólag egy személyes edzések

    Privát egyszemélyes zuhanyzási és öltözési lehetőség

    Privát környezet, személyi edzővel

    Személyi edző által személyre szabott edzéstervek

    Személyi edző által személyre szabott étrendek

    Személyi edző által személyre szabott kalóriabázis

    Személyi edző maximális tudása

    Személyi edző maximális motivációja

    Személyi edző maximális elhivatottsága

    Személyi edzővel súlyzós edzések

    Személyi edzővel saját testsúlyos edzések

    Személyi edzővel gépi edzések

    Személyi edzővel TRX edzések

    Személyi edzővel Kettlebell edzések

    Személyi edzővel cardio edzések

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: