Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?

Nagyobb bicepszet akarsz? Akkor guggolj!!?

Látszólag talán értelmezhetetlen a cím... de a cikk végére kiderül minden: hogyan lehet adoniszi jelzőket megillető bicepszed… és mi köze ennek az (utált?) láb naphoz!

Elsőnek is… egy kis edzőtermi-kar-kép 

A bicepsz kardinális pont sokunk szemében. Képes vagy talán Te is megszállottan edzeni… csigán, ülve, állva, fekve, szűken, szélesen, be-kiforgatva… lassan annyi pozícióban, hogy a Káma-szútra elbújhatna melletted.
DE! A várt eredmény azonban mégis elmarad….? 

Mégis miért? Hmmm…Mert a kemény láb edzést ellógod?! 

Jó jó, tudom. A láb edzést nem várod úgy, mint a mell-bicepsz napod, pedig ha ITT IS ODATENNÉD magad, akkor annak a felsőtested is hálás lenne.

Miért is? Mert a kemény sorozatokkal végrehajtott, összetett alapgyakorlatok – igen, a guggolás és a felhúzás – roppant kedvező hatással vannak a tested hormonális hátterére.

(Kiegészítésképp: kemény sorozatok alatt azt értem, hogy az adott sorozatból maximum 8-10 szabályos ismétlést tudsz csinálni, de ott is már az utolsó kettőnél eltorzult arccal mantrázod, hogy meg-lesz-ez!)

A guggolás és a felhúzás az egyik legnagyobb erőkifejtéssel járó gyakorlat. Legalábbis nagyobb kihívás, mint koncentráltan bicepszni. Szóval a nagy erőkifejtés hatására olyan építő jellegű feltételeket indulhatnak be a testedben, mely kedvezően befolyásolja az izom növekedését: 

– megnövelik a szervezeted természetes növekedési hormon szintjét
– növelik a természetes tesztoszteron szintet

Igen, ezt természetes úton is elérheted!

Nyilván nem csak a guggolás létezik a hormon-növelő gyakorlatok listáján! Az alábbiak közül mazsolázva garantáltan Neked lesz a legütősebb edzésed! 

Alsótest esetén: guggolás…ugye…kitörés variációk, felhúzások
Felsőtest esetén: húzódzkodás, fekvőtámasz, tolódzkodás, evezések, nyomó gyakorlatok

A hormonális sztorin túl… 

És itt jön képbe még valami! A stabilitási és funkcionális szempontok. A lábunknak fontos tartószerepe van. Ki hitte volna, ezen állunk, járunk-kelünk. Egy erős alváz és törzsizomzat a legstabilabb alap a nagy nyomásokhoz, evezésekhez…szinte bármihez!… de még a francia rudas álló bicepszhez is.

Aki erős alsótesttel és törzzsel rendelkezik annak egész teste erős lesz! Csak akkor tudod kihozni magadból a maximumot, ha MINDEN nagy izomcsoportot UGYANAKKORA erőbedobással erősítesz!

Tehát száz szónak is egy a vége: mielőtt legközelebb is belecsavarodsz a keresztcsigás páros bicepszbe -tegyél a testednek egy szívességet! Értékelt a láb napot és csináld végig becsülettel!

Personal Gym, privát edzőterem amiben segítségedre lehet:

Budapest legfelszereltebb privát edzőterme

Kizárólag profi edzőtermi eszközpark

Teljes légkondicionálás

Kizárólag egy személyes edzések

Privát egyszemélyes zuhanyzási és öltözési lehetőség

Privát környezet, személyi edzővel

Személyi edző által személyre szabott edzéstervek

Személyi edző által személyre szabott étrendek

Személyi edző által személyre szabott kalóriabázis

Személyi edző maximális tudása

Személyi edző maximális motivációja

Személyi edző maximális elhivatottsága

Személyi edzővel súlyzós edzések

Személyi edzővel saját testsúlyos edzések

Személyi edzővel gépi edzések

Személyi edzővel TRX edzések

Személyi edzővel Kettlebell edzések

Személyi edzővel cardio edzések

 

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: