Tartós fogyás alapja. Személyi edző tanácsai.

Ezt kell tenned, ha tartósan szeretnél fogyni!

Elhatároztad magad, hogy márpedig ez az év a változás éve lesz és Te mindent meg fogsz tenni a sikeres fogyás érdekében. Ám megeshet, hogy az eddigi próbálkozásaid, erőfeszítéseid eredménytelenek voltak, s ha esetleg nem maradt eredmény nélkül, akkor sem volt tartósan élvezhető a siker. Mutatunk néhány buktatót, melyekre mindenképp oda kell figyelned!

Fogyókúra vagy életmódváltás?

Először is le kell szögeznünk, hogy nem csupán egy időszakosan tartó fogyókúrában kell gondolkodni! Hogy miért nem? Hiszen a nevében is benne van, hogy csak kúra szerűen alkalmazzuk, aminek ha a végére érünk és felhagyunk a sokszor sanyargatásba fulladó önkínzással, pár héten belül visszaugranak ránk a kilók. Ennek értelme ugye nem sok van! Mert mi természetesen tartós eredményt szeretnénk! Ennek megoldása csakis a teljes életmódváltás. Az életmódváltás abszolút nem a sanyargatásról szól! Lehet nyugodt szívvel finomakat és jókat enni, csak az nem mindegy, hogy mit mikor eszünk!

Ezeket edd, ha fogyni szeretnél!

Azt mondtuk, hogy az életmódváltásban nincs helye az önkínzásnak, viszont a mértékletességnek igen! Szervezetünk úgy lett kitalálva, hogy bizony szüksége van a vízen, vitaminokon és az ásványi sókon kívül a fehérjékre, zsírokra és a szénhidrátokra egyaránt. Ahhoz viszont, hogy fogyni tudjunk, meg kell találni ezek megfelelő egyensúlyát, ami azt jelenti, hogy átlagban fehérjékből 30%, zsírokból 25%, szénhidrátokból pedig 45% az átlagos szükséglet. Manapság viszont az tapasztalható, hogy a szénhidrátok – főleg a tápanyagszegény cukros-lisztes élelmiszerek – mennyisége jóval magasabb arányban van jelen egy ember étrendjében, mint amire neki szüksége lenne!

Ezért aztán fontos, hogy ezeket a kalóriadús ételeket lecseréljük rostokban gazdag, alacsonyabb glikámiás indexű, tápanyag dús fajtákra. Fogyasszunk teljes kiőrlésű vagy magvas kenyeret, puffasztott termékeket, szénhidrát csökkentett tésztát, rizst, bulgurt, sok-sok zöldséget (frissen, párolva, grillezve, sütve), bármilyen sovány húst, sovány tejtermékeket és igyunk sok vizet!!! A gyümölcsfogyasztással óvatosan kell bánni főleg az esti órákban, mert rengeteg a gyümölcscukor bennük, de edzés előtt vagy után gond nélkül belefér az étrendbe!

Forrás: fitnesslife

Personal Gym, privát edzőterem amiben segítségedre lehet:

Budapest legfelszereltebb privát edzőterme

Kizárólag profi edzőtermi eszközpark

Teljes légkondicionálás

Kizárólag egy személyes edzések

Privát egyszemélyes zuhanyzási és öltözési lehetőség

Privát környezet, személyi edzővel

Személyi edző által személyre szabott edzéstervek

Személyi edző által személyre szabott étrendek

Személyi edző által személyre szabott kalóriabázis

Személyi edző maximális tudása

Személyi edző maximális motivációja

Személyi edző maximális elhivatottsága

Személyi edzővel súlyzós edzések

Személyi edzővel saját testsúlyos edzések

Személyi edzővel gépi edzések

Személyi edzővel TRX edzések

Személyi edzővel Kettlebell edzések

Személyi edzővel cardio edzések

 

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: