Több mint 10 kg-tól szeretnél megszabadulni?

-10 kg fogyás rost-fehérje diétával – mintaétrenddel.

Több mint 10 kg-tól szeretnél megszabadulni? Nos, nem kis dologra vállalkoztál, de ha már eldöntötted, hogy leadod, amit cipelsz, ne visszakozz. Ne feledd: minden agyban dől el! Mi pedig segítünk, hogyan fuss neki, hogy könnyebben állj át egy új életvitelre, mire alapozd új étkezési szokásaidat!

Először is kezdjük a szemlélet váltás alapjaival

Soha ne azt nézd, mit nem ehetsz. Ilyen esetekben ugyanis az agy átáll a szelektív információ feldolgozásra, és hiába ismételgeted, „nem eszem menzás piskótát csoki öntettel” – a „nem”-et értelmezhetetlennek fogja venni, és addig gyötri minden érzékszervedet, míg a bárányfelhőket is piskótának fogod nézni! Így előzd be, és építs fel egy rendszert, ami könnyen véghez vihető, és nem csak egészséges, de fogyaszt is.

Nincs új a nap alatt

Emeld étrendedben a rost és a fehérje arányát a szénhidrátok és a zsírok kárára. És máris kezedben a tartós és hatékony súlyvesztés kulcsa a rost-fehérje diéta! A diéta egyik legjobb tulajdonsága, hogy szigorúbb változatával, vagyis ha kerülöd teljes mértékben a finomított szénhidrátok fogyasztását, akkor egy hét alatt akár 4-5 kilótól is megszabadulhatsz. Mindezt pedig mértékkel fogyasztva, garantálja, hogy elkerülheted a yoyo effektust.

Miért a rost és miért a fehérje?

A kúra során az étrend megemelt rosttartalma nagyban hozzájárul a bélműködés javulásához, így fokozva az anyagcserét, ezzel a zsírbontást és a méregtelenítést. A viszonylag magasabb fehérjetartalom a zsírbontás kémiai folyamatában játszik nélkülözhetetlen szerepet, mindeközben segít abban, hogy a fogyókúra során a test (elégséges testmozgás mellett) ne izom, hanem bizonyosan zsírszövetet használjon fel a tartalékaiból. Így lehetséges, hogy az úszógumik tűnjenek el, és ne a kemény munkával felépített izomkötegek.

A mértékletességet a kúra alatt nem csak az étrend minőségi javításában, de a mennyiség jobb elosztásában is meg kell reformálni. Oszd el a napi ételadagodat 5 részre, és ezzel folyamatosan szinten tartod az anyagcserédet. Ugyanakkor a vércukrod sem fog ingadozni, amivel elkerülheted a falási rohamokat, és nyugodtan mehetsz edzeni is! Elegendő testmozgással eleinte 1,5-2,5 kilótól is megszabadulhatsz. Feltétlenül gondoskodj a megfelelő minőségű és mennyiségű folyadékfogyasztástól!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár fitnesz gabonapehely zsírszegény tejjel készítve, amihez adhatsz aszalt gyümölcsöt, és fogyaszthatsz mell elegendő teát vagy kávét.
Tízórai: egy darab, vagy bő maréknyi gyümölcs
Ebéd: 15-20 dkg grillezett sovány hús, vele sült cukkini, paradicsom
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: zöld saláta főtt tojással, teljes kiőrlésű pirítósból készült fokhagymás kenyér kockák

2. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamell sonka, tetszés szerinti zöld köret vagy retek, paradicsom
Tízórai: egy szelet sajt almával
Ebéd: tonhalas spagetti zöldfűszeres körítéssel
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: tetszőleges saláta. Pirított pulykamell sonka csíkokkal

3. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű gabonapehely, egy marék apróra vágott csonthéjas gyümölccsel, tetszőlegesen tejjel vagy joghurttal leöntve
Tízórai: 1 narancs
Ebéd: mentás zöldborsó krémleves, kemény tojáskockákkal
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: mozzarellával töltött grillezett paradicsom, pestoval

4. nap

Reggeli: tojásrántotta, teljes kiőrlésű kenyér, tetszőleges zöldsaláta vagy savanyúság
Tízórai: dió aszalt szilvába töltve
Ebéd: pulykamell sonkás szendvics barna kenyérből, sok-sok zöldséggel
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: gyümölcssaláta, vanília fagylalt

5. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű kenyér szárazra sült baconnel és paradicsommal, bazsalikommal
Tízórai: kivisaláta mandarinnal és málnával
Ebéd: 15-20 dkg sült hal, héjában sült burgonyával és kovászos uborkával
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: párolt savanyú káposzta és 15 dkg flekken

6. nap

Reggeli: zöldfűszeres tojásrántotta, tortillába tekerve
Tízórai: reszelt sárgarépa, almával és mandarinnal
Ebéd: cukkinilecsó virslivel és teljes kiőrlésű kenyérrel
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: wokban pirított csirke, zöldségekkel

7. nap

Reggeli: müzli almával és narancslével
Tízórai: 1 körte
Ebéd: grillezett sajt zöldsalátával és teljes kiőrlésű kenyérrel
Uzsonna: élőflórás joghurt, 1tk. rostkeverék
Vacsora: hagymás bab teljes kiőrlésű kenyérrel

Forrás: fitnesslife

Personal Gym, privát edzőterem amiben segítségedre lehet:

Budapest legfelszereltebb privát edzőterme

Kizárólag profi edzőtermi eszközpark

Teljes légkondicionálás

Kizárólag egy személyes edzések

Privát egyszemélyes zuhanyzási és öltözési lehetőség

Privát környezet, személyi edzővel

Személyi edző által személyre szabott edzéstervek

Személyi edző által személyre szabott étrendek

Személyi edző által személyre szabott kalóriabázis

Személyi edző maximális tudása

Személyi edző maximális motivációja

Személyi edző maximális elhivatottsága

Személyi edzővel súlyzós edzések

Személyi edzővel saját testsúlyos edzések

Személyi edzővel gépi edzések

Személyi edzővel TRX edzések

Személyi edzővel Kettlebell edzések

Személyi edzővel cardio edzések

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted: