testedzésNapjainkban a saját testsúlyos edzések virágkorukat élik. Személyi edzőként én meg szoktam lepni vendégeimet a könnyűnek hitt, mégis nagy kihívást jelentő gyakorlatokkal.

A saját testsúlyos testedzés kiválóan fejleszti az izomerőt, az erőállóképességet, a mobilitást és az egyensúlyt. Gyönyörűen szálkás, erős, egészséges testet lehet elérni ezzel a fajta edzésformával.

Amennyiben fogyási szándékaid vannak, ez a fajta edzésmódszer mindenképp szerepelni fog a személyi edzéseiden. Akár kezdő vagy, akár haladó, a szintednek megfelelő intenzitású gyakorlatok tudják biztosítani a fejlődésed. Mint személyi edződ, folyamatosan figyelemmel kísérem erőszintedet, fejlődésedet.

Sokan, leginkább a hölgyek, idegenkednek a súlyzók használatától. A saját testsúlyos edzés, mint neve is utal rá, eltekint a súlyok használatától. A gyakorlatok mind természetes mozgások, mint közelítés, távolítás, forgatás, tolás, húzás.

Saját testsúlyos edzéseket a Personal Gymben, szabadtéren és otthonodban is tartok.

Vásárolnál otthonra egy haskereket? Itt megteheted: 360˙shop