You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
nyujtas-szemelyi-edzo-studioban
nyujtas-szemelyi-edzo-studioban2

Stretching

A stretching - nyújtás minden edzés végén jelen van. Módja, az aznap végrehajtott edzés intenzitásától függ.

Izmainkat funkciójuk szerint 3 csoportba oszthatjuk. Vannak az úgynevezett -fázisos- -tónusos- és -kevert- izmaink. A csoportba sorolás attól függ, hogy az adott izom túlnyomóan, milyen típusú izomrostokból áll. (Tisztán fázisos, vagy tónusos izom nincsen, hiszen minden izomban vannak lassú és gyors rostok is.)

A tónusos izmok rövidülésre hajlamosak, így az általuk mozgatott ízület mozgáshatára beszűkül. Hogy ezt elkerülhessük, a tónusos izmokat nyújtani kell.
A nyújtás segít elkerülni az izomegyensúly megbomlását. A jó személyi edző ezeket figyelemben veszi és maximálisan odafigyel az személyre szabott edzésterv elkészítésekor.

Ha nem szereted a zsúfolt edzőtermeket és szeretnél egy privát személyi edzőteremben edzeni, várlak szeretettel a Personal Gymben, az egyetlen professzionális gépekkel és eszközökkel felszerelt privát személyi edzőteremben. Amennyiben a személyi edzésben látod fejlődésed útját, válassz két személyi edzőink közül.

A nyújtás céla

  • általános flexibilitás megtartása
  • ízületek mobilitásának növelése
  • fiziológiás mozgáshatár helyreállítása
  • sérülések csökkentése fizikai terheléskor
Havi bérletek
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével és 24 órán belül válaszolunk!

Mindig szívesen válaszolunk az edzéssel, a táplálkozással és az életmódváltással kapcsolatos kérdéseire.