You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
sulyzos-edzes-szemelyi-edzesformak
sulyzos-edzes-szemelyi-edzesformak2

Súlyzós edzés

A súlyzós edzés élettani hatásairól már olvashattál sok helyen, többek között itt a személyi edző oldalon is. Mivel hatása igen sokoldalú, ezért személyi edzőként maximális preferálom, így az edzéstervben mindenképpen szerepel, amennyiben célod az izomtömeg, az erő-állóképesség növelése, vagy a testzsír százalék csökkentése.
Az előnyök felsorolásából kitűnik, egy jó személyi edző nem hagyja el a súlyzós edzést egy diétás vagy formáló program során.

Ha a súlyzós edzés elmarad, esetleg a súlyzós edzés helyett cardiora esik a választás, a test ellaposodik, “puha” lesz. Lógni kezd a bőr pl. a popsin, a felkaron.

Az izmok hiánya miatt az alapanyagcsere lelassul, mely megnehezíti a további fogyást (több izom, több tápanyagot tud felvenni).
Ezeket a változásokat a személyi edző észreveszi, reagál és változtat az edzésterveden! A súlyzós edzések biztosítják az izmok fenntartását, hiszen ha nem stimuláljuk őket, úgy hiszik nincs rájuk szükségünk és a test leépíti azokat.

Ha nem szereted a zsúfolt edzőtermeket és szeretnél egy privát személyi edzőteremben edzeni, várlak szeretettel a Personal Gymben, az egyetlen professzionális gépekkel és eszközökkel felszerelt privát személyi edzőteremben. Amennyiben a személyi edzésben látod fejlődésed útját, válassz két személyi edzőink közül.

A súlyzós edzés hatásai

  • Fokozódik a nyugalmi alapanyagcsere
  • Megerősödnek a kötő- és támasztószövetek
  • Tónusosabbá válnak az izmok
  • Csökken a sérülések esélye
  • Javul a testtartás
  • Fokozódik a csontképződés folyamata
Havi bérletek
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével és 24 órán belül válaszolunk!

Mindig szívesen válaszolunk az edzéssel, a táplálkozással és az életmódváltással kapcsolatos kérdéseire.